вівторок, 31 березня 2020 р.

                  Здоров'я людини - найвища цінність
     Це тому, що тільки за наявності здоров’я в людини є сили та наснага для справ, спілкування, творчості. Коли в організмі щось болить, важко сконцентруватися на навчанні чи роботі, не хочеться розважатися. А сучасне життя вимагає від нас бути активними, тому ми маємо турбуватися про своє здоров'я.
   Берегти здоров'я треба з дитинства, а хвороби легше попередити, ніж лікувати. Як кажуть: «Бережи одежу знова, а здоров'я змолоду.» У нашому класі вже зараз багато учнів, хто має поганий зір або викривлення хребта. Часто це відбувається, коли ми багато часу проводимо за комп’ютером чи з книгою, сидячи неправильно при поганому освітленні. Потім буде складно виправити це, адже зараз люди постійно мають справу з інформацією, тому комп’ютером користуються більше й більше, чим погіршують зір і надалі. Можливо, ми ставимося до цього безвідповідально тому, що просто не уявляємо, що це таке – осліпнути.
Яким буде здоров'я, а потім усе життя, залежить від тебе самого. Кожна людина сама обирає, яким спортом їй займатися, які страви вживати, які звички мати. Від самої людини залежить, наскільки уважно буде вона ставитися до самопочуття, чи буде приділяти увагу сигналам, які подає організм.
Кожен обов'язково має пам'ятати, що його здоров'я — це здоров'я усієї його родини. Неможливо виростити здорову дитину у тій родині, де батьки не приділяють достатньо уваги здоровому способу життя.
Спосіб життя є найважливішою умовою формування здоров'я тому, що поняття "здоров'я" не обмежується лише відсутністю хвороб. Здоровою можна назвати людину, яка правильно харчується, активно рухається, доглядає за своїм тілом, не має шкідливих звичок. Здорова людина повинна також мати стабільну психіку, розуміти свої почуття і правильно висловлювати свої думки, постійно набувати нових знань і вміти їх застосовувати, вільно та без конфліктів спілкуватися з оточуючими.
Щоб не хворіти, треба підтримувати своє здоров'я. Для цього потрібно небагато: харчуватися корисно, робити фізичні вправи, бувати на свіжому повітрі, а також позитивно ставитися до життя. Вчені кажуть, що люди з почуттям гумору живуть довше, а хворіють рідше. Якби люди більш уважно ставилися до себе та свого самопочуття, вони значно менше часу витрачали би на лікарні. Треба пам’ятати, що здоров'я треба берегти, бо за гроші його не купити. Тобто, дії, які покращують наше здоров’я прості, але чомусь ми ними часто нехтуємо, і цим робимо лише гірше собі.
Що стосується мене, то я намагаюся дотримуватись основних правил, що є запорукою здоров'я. Але, на жаль, не завжди. Наприклад, ранкову зарядку роблю нерегулярно, хоча знаю, яка вона корисна. А от воду вся наша сім'я регулярно купує, тому п'ємо ми її тільки очищену. Звичайно, ще багато чого доведеться навчитись протягом життя, головне не забувати — моє здоров'я у моїх руках.
Але, на жаль, існує ще одна вагома причина погіршення нашого здоров’я. Це екологія. З кожним роком стан навколишнього середовища стає все гіршим. Фабрики забруднюють воду, землю, повітря; суспільство з кожним роком використовує в побуті більше матеріалів,які довго не розкладаються, наприклад, пластик. Тому ми повинні зупинитися та усвідомити глобальність цієї проблеми. Адже чиста екологія – запорука міцного здоров’я людства.
Слід зауважити, що питання здорового способу життя порушується на всіх рівнях неодноразово, щоразу обговорюється, створюють нові програми, знімають соціальну рекламу, але «віз і нині там». Імовірно, кожен має змінити щось у собі, а люди, які за це відповідальні, — держслужбовці, лікарі, педагоги, — показати власний приклад і подумати над тим, що варто «рекламувати» не шкоду паління чи вживання алкоголю, а користь спорту та здоров'я. Бо «негативні» реклами таки поступаються своїм впливом «позитивним» рекламам. Принаймні, так стверджують як психологи, так і життєвий досвід багатьох людей. Я сподіваюсь, що колись проблема шкідливих звичок стане зовсім неактуальною, бо зникнуть самі ці звички. Можливо, це утопічне сподівання, але тільки така мета зробить наше суспільство життєспроможним, а всіх нас — здоровішими.
     Отже, найцінніше, що може мати людина в житті, — це здоров'я. Здорова людина має благословляти Бога за цей дарунок, дякувати батькам, які передали здоров'я у спадок, берегти цей дарунок і передати його своїм дітям. Недарма у народі кажуть: «Здоров'я більше варте, як багатство».





Немає коментарів:

Дописати коментар